Hivatalos: itt a teljesen új BMW X1 és iX1
A bajor gyártó bemutatta legkisebb SUV modelljének normál és elektromos hajtásláncú új generációját.
A bajor gyártó bemutatta legkisebb SUV modelljének normál és elektromos hajtásláncú új generációját.
Júliustól megszűnik az összes tisztán belső égésű motoros modell értékesítése az országban.
Az olasz cég már korábban kommunikálta, hogy 1,5 milliárd eurós fejlesztési programot indít az elektromos átállás kapcsán.
Ehhez többek közt az kell, hogy kormányok betartsák a saját maguk által vállat karbonsemlegességi törekvéseket.
Egy-egy mai autóban akár öt kilométernyi kábelezés fut, ami az ülésfűtéstől, az elektromos ablakemelőkig mindent összeköt. Az ukrajnai válság ezeknek a termékeknek a gyártásában is komoly változásokat generálhat.
Egy szabadidő-autóval jelenne meg nálunk is a Skywell márka.
Közel 300 lóerős teljesítmény, lokálisan zéró károsanyag-kibocsátás és hét ülés. Dióhéjban ennyit kell tudni a német gyártó Magyarországon gyártott új kompakt szabadidő-autójáról, melynek mi egy 30 millió forintos példányát fogtuk vallatóra.
A szabadidő-autóktól hemzsegő utakon úgy tűnik marad egy-két hagyományos formájú kocsi is.
Látványosan pörög a homokban a méretes villany-Merci.
A General Motors, a VW Csoport és más külföldi autógyártók az 1990-es évek óta domináltak Kínában is, de mára a vevők az elektromos autók esetében inkább a kínai márkákat preferálják.
A X-Faktor mentora előtt egy új világ nyílt ki, mióta a Ford Kuga plug-in hibridjét vezeti. Puskás-Dallos Peti arról mesélt nekünk, hogy számára mit jelent a fenntarthatóság a mindennapokban és az utakon egyaránt. Kiderült, hogy a zenészt és tévést nemcsak a zöld rendszám vonzza az elektromos autóban, hanem valóban kihasználja a plug-in hibrid adta lehetőségeket. Nem száguldozik, eco módban közlekedik, és még a vezetési stílusa is megváltozott. Azt szintén elárulta, hogy mit hallgat a Puskás-Dallos család, ahogy beindul az elektromos motor.
Spanyolországból érkezik majd a Volkswagen Polo méretű elektromos autó.
A Pennsylvania Állami Egyetemen olyan új lítium-ion akkumulátorral kísérleteznek, ami nem csak biztonságos, sokkal jobb teljesítménnyel is rendelkezik. A telep e-autókba kerülne.
Még idén dönthet a Volkswagen vezetése arról, hol építsék meg a hat nagy európai akkucsomag-üzemük közül a negyediket. A lehetséges helyszínek között, mások mellett, Magyarország is ott van.
Felpörgetnék az elektromos átállást az autóállományban.
Egy hathengeres BMW dízelmotor segíti a hajtást, ha merülnének az akkuk.
A többség továbbra is a kedvező árú ajánlatokra vár.
A fenntartható elektromobilitás lehetősége nagyban függ az akkumulátorok újrahasznosításának mértékétől is. Különösen fontos, hogy ezekből az egységekből is visszanyerjék az értékes alapanyagokat.
Ahol most még egy 4 literes biturbó V8 hörög, ott a jövőben egy villanymotor fog cincogni.
800 millió forintos befektetéssel és hat-hét éves megtérüléssel számolnak.